Trampa på tältpinnar

Learning by doing, brukar fungera. Skor kan ju vara lämpligt också.

Underskatta inte dina barn. Tror inte du behöver oroa dig för att de ska trampa på pinnarna och gör dem det så får de lite ont och blir mer försiktiga nästa gång.

Har aldrig varit med om att nån skadat sig på tältpinnarna. Risken att snubbla på stormlinorna är nog större.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Jag tycker detta med tennisbollar verkar vare en bra ide’.

På en loppis dit jag går ofta hade dom för några dagar sedan gula begagnade tennisbollar för 5 kronor/st

Nu bara 4 st tennisbollar kvar. För några dagar sedan var lådan nästan fullproppad med tennisbollar. Och jag minns fel på priset. 3 kronor/st ska det vara.

Bilagor

• Tennisbollar beskuren P6108924.jpg
    Tennisbollar beskuren P6108924.jpg
    24.1 KB · Visningar: 261
Besök någon tennisbana och plocka utslagna bollar. Ingen orkar hämta dem. Jag gjorde det som barn (för att spela med) och faktiskt igen häromåret när jag råkade trilla på en stor mängd, till kommande hund. Nu har jag slängt de flesta sedan jag lärt mig att tennisbollar är döden för hundtänder.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips