Snowtour

Av: admin

Elan Snowtour 2009 kommer att besöka ett tiotal skidorter runt om i landet, från Branäs i söder till Storklinten, Boden, i norr under mars 2009.

Skandinaviens största demotour. Från 7- 22 mars kommer Elan Snowtour 2009 att besöka flera av landets ledande skidorter för att genomföra ett unikt event där deras gäster kommer ges möjlighet att testa, och köpa, samtliga produkter från Neonsun ABs varumärken, Elan, Bollé, Boeri och Halti, på plats i backarna. Under eventen kommer det, förutom demotester, anordnas tävlingar för gäster i alla åldrar.
-Vi är oerhört glada över att så många skidorter visat intresse för att få vara en del av detta event. Vi tackar för det förtroendet vi fått och hoppas på lyckade samarbeten som i slutändan genererar till positiva reaktioner från besökarna, säger Daniel Gustafsson, Sverigechef, Neonsun AB. -Vi vill med detta event skapa ett mervärde för skidorternas gäster, stora som små, ett mervärde som bidrar till en lyckad semester för gästerna.