En riktig Sarekvinter
Det är vad de fyra deltagarna i SAREXP 2010 hoppas på när de i februari ger sig ut i Sareks nationalpark. I väglöst land ska de under nittio dagar bo i tält och med skidor på fötterna uppleva vad Sveriges största högfjällsområde har att erbjuda.
Av: henkepenke86
Det är vad de fyra deltagarna i SAREXP 2010 hoppas på när de i februari ger sig ut i Sareks nationalpark. I väglöst land ska de under nittio dagar bo i tält och med skidor på fötterna uppleva vad Sveriges största högfjällsområde har att erbjuda.
Henrik Simu Gunnarsson, Petter Lämås, Josef Larsson och Joel Karlberg
Henrik Simu Gunnarsson, Petter Lämås, Josef Larsson och Joel KarlbergLäs mer
Forumdiskussioner
- Miljöpåverkan Tråd för klimatdebatt
- Bär och svamp Bär- & svamplockartråden o tillvaratagande av frukt o grönsaker Utsidans hamstrar
- Allmänt om friluftsliv Tips och råd inför vildmarksvägen eller liknande rutter
- Allmänt om friluftsliv Gå längs längdskidspår sommartid?
- Allmänt om friluftsliv Proviant i Sulitjelma
- Expeditioner Cykla Rauland eller Mjølkevegen
- Allmänt om friluftsliv Gastub på resa
- Allmänt om friluftsliv Tips på aktiviteter i Jotunheimen med omnejd