Bloggar

Börja blogga!
Sida: Första Föreg. 1 2 3 4 Nästa Sista
Idag var det vackert väder hela dagen, men nu börjar värmen komma smygande. Får se hur länge jag klarar att köra med torrdräkt. Den är fortfarande ... 1 kommentar
Sverige-Norge runt
Det fanns en skatudde söder om Söderhamn också. Jag försöker nu öka på dagsdistanserna så saktliga så jag kommer upp i okej distans. Men jag tror ...
Det vart lite mer blandat väder på väg till Sandarne med en del dimma.  Den längre överfarten mellan Tunaholmen och kråkön lyckades jag pricka in ...
Det gick 23 dagar mellan att jag skejtade med skidor på sjön och att det var varmt badvatten i den. Det blev en fin solopadddling med tältning på ... 2 kommentarer
Pers turer
26.5. Duvhöken som flög in i solen för två veckor sedan var högst troligen en kärrhök. Jag såg den igen förra veckan då den seglade över åkern vid ...
Naturdagbok

2669 visningar (4v)
2045 visningar (4v)
1482 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.