Bloggar

Börja blogga!
Sida: Första Föreg. 1 2 3 4 Nästa Sista
Det blev Per-tidig start i kajaken starx innan 7 idag för att utnyttja natten stiltje. Överfarten till bråviken gick bra och jag hade till och med ... 1 kommentar
Sverige-Norge runt
Förra nattens ö höll på att göra skäl för namnet, jag fick nästan kramp i vänster vad idag. Vädret sa 10-12 m/s idag så jag hade tänkte en mycket ...
Med blåst i väderleks rapporten så blev det en kortare dag på 24 km. Men hade sett fram emot lite västlig frånlandsvind utlovad i rapporten men den ... 1 kommentar
Det blev en blandat dag, jag gick upp tidigt för att utnyttja morgonlunget och göra distans innan det skulle blåsa upp på eftermiddagen.  Nynäshamn ...
Sverige-Norge runt
9.6. Sommaren har kommit och sommarledigheten. Äntligen en tid då man får försöka bli sig själv. Det har länge varit högsommarvarmt, men den ...
Naturdagbok

1896 visningar (4v)
1663 visningar (4v)
412 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.