Bloggar

Börja blogga!
Sida: 1 2 3 4 Nästa Sista
En grupp äventyrslystna skåningar upptäcker Lofotens storslagna natur till fots och med kajak, med övernattning i tält på härliga stränder. 1 kommentar
Anders Hermansson
Om en månad sätter jag mig på ett flyg till Reykjavik. Dagen därpå flyger jag till Kulusuk för vidarebefodran till Tassiliag på den östgrönländska ...
Mikael Strandberg
Med ljudet från Landskrona stadsfest i bakgrunden började vi vår nattvandring mot Helsingborg. Vi hade bestämt att gå från solnedgång till gryning ... 1 kommentar
Anders Hermansson
Förmiddagen bjöd på riktigt fint paddelväder, synd bara att det förlorades till ärkefienden morgonen. Kanske var det att både tält och paddelkläder ... 2 kommentarer
Sverige-Norge runt
30.6. Efter midsommar går naturen in i en annan andning. Fåglarna nu mera upptagna av att ta hand om sina ungar än av att sjunga. Hörde syrsorna för ... 1 kommentar
Naturdagbok

1606 visningar (4v)
1151 visningar (4v)
813 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.