Bloggar

Börja blogga!
Sida: 1 2 3 4 Nästa Sista
Dagens största fokus låg på att korsa Oslofjorden. Jag velade lite om jag skulle köra som planerat eller om jag skulle korsa den ändå längre ut och ... 3 kommentarer
Sverige-Norge runt
Förmiddagen bjöd på riktigt fint paddelväder, synd bara att det förlorades till ärkefienden morgonen. Kanske var det att både tält och paddelkläder ... 2 kommentarer
Denna morgon blev något bättre och jag kunde paddla några trevliga smala passager på förmiddagen. Ibland är det så smalt att det inte syns direkt på ... 2 kommentarer
Enligt väderleks rapporten hade jag förmiddagen på mig att runda Vestbygd innan det skulle blåsa upp med 7- 8 ms motvind. Jag kom iväg något sent ... 2 kommentarer
Sverige-Norge runt
Sävsjöleden denna pärla i Grums kommun. Efter avslutat jobbpass passade jag på att gå Sävsjöleden. Jag har velat gå denna led länge och nu hade jag ... 2 kommentarer
jazzys äventyr
Sida: 1 2 3 4 Nästa Sista

BloggarkivetUtökad sökning

Populära bloggar

46 kommentarer (4v)
3 kommentarer (4v)
2 kommentarer (4v)
1 kommentarer (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.