Bloggar

Börja blogga!
Sida: Första Föreg. 1 ...
Dags att skörda lingon. Tog med den gamla hunden och gick uppför det branta berget där det garanterat alltid är bär,och hittade inga alls.Dock vittnade björnblafsorna om att det fanns dom som mumsat ...
britts blogg
Kilsbergen erbjuder ett mycket stort antal vandringsvägar och vindskydd. Trots att jag bor i Örebro - och alltså kan utnyttja området ganska lätt - ... 2 kommentarer
Majjens blogg
Förra helgen tillbringades i Klitmøller, danmark för att surfa med kajak på vågorna. Det blev, inte helt oväntat, en kanonfin helg. Rekommenderas ...
Kajaknördar
Så var nog fjällvistelserna över för i år. En riktigt vacker höstdag med blå himmel,solen som värmde,glödande höstfärger och snövita ... 1 kommentar
britts blogg
Då har det hänt, jag har blivit med blogg. Hoppas kunna skriva en del här om både strapatser och vardagliga ting. Har precis tittat igenom filmen Jag paddlar. Tyckte att den var riktigt bra, ...
Karlasblogg
Sida: Första Föreg. 1 ...

BloggarkivetUtökad sökning

Populära bloggar

4932 visningar (4v)
3654 visningar (4v)
3376 visningar (4v)
1768 visningar (4v)
1654 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.