Bloggar

Börja blogga!
Sida: Första Föreg. 1 ...
Det blev en fjällvandring till innan muck. Utan att ha önskat eller valt på något sätt, så hamnade jag som PBS:are inom spaning. Det innebar att efter grundutbildningen med tillhörande fjällmarsch på ...
Majjens blogg
Nu tror jag mig ha fått ordning på bilduppladdning till bloggar, och som bevis på detta får jag väl blogga lite... Här en stämningsbild från Gesunda ... 2 kommentarer
Livet på vischan
Senhösten för ett par år sedan var vi på vandring i finnskogarna. Kom fram sent, runt 1 på natten till lägerplatsen där vi skulle stanna 3 nätter, smällde upp tältkåtan, pissade och gick och la ... 7 kommentarer
Raskesvens blogg
Det var sista kvällen. Nästa dag skulle vi bara vandra någon halvmil till bussen och åka hem. Lägret låg 100 meter från en bäck, 110 meter från en timmerväg där det låg en jaktstuga. Bredvid ...
Jag valde till sist den fega vägen... Jag gjorde lumpen. När jag mönstrade visste inte jag ett enda dugg om det militära. Joo... det är klart att jag ... 5 kommentarer
Majjens blogg
Sida: Första Föreg. 1 ...

BloggarkivetUtökad sökning

Populära bloggar

3674 visningar (4v)
3471 visningar (4v)
3133 visningar (4v)
2290 visningar (4v)
2250 visningar (4v)
1489 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.