Bloggar

Börja blogga!
Sök i arkivet

Sida: Första Föreg. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 905 Nästa Sista
Gårdagen var en sådan där riktig höjdardag i livet. En sådan där dag man som människa helt plötsligt kommer på att: ”Kanske börjar jag förstå lite ...
Mikael Strandberg
"Jag har kört över 40 Vasalopp" , förklarade herren som stod vid spåret och tillade: "Jag ville nå 50, men jag fick problem med ryggen." Jag hade ...
Tågpostiljonen Almén hörde märkliga ljud och vände sig om. Framför honom stod två maskerade personer med vapen. Tumult utbryter och Almén blir ... 1 kommentar
Anders Hermansson
Följ med på en gränsöverskridande expedition för egen maskin längs hela den svenska landgränsen! Från Idefjorden i söder till Treriksröset i norr och sedan söderut på älven till Haparanda och ...
CJXplore
Morgontankar under den bitvis iskalla Expedition Namibia På Cykel. Tjejerna sover fortfarande. Jag håller på att koka kaffe och choklad åt tjejerna. Det borde vara en tid av lugn och ro, men som i ...