Vindelfjällen

Boken med titel som ovan, skriven av Claes Grundsten, reas för 49 kronor hos nätbokhandeln bokus. Fraktfritt var det visst också!
 
Det är särtrycket från "Vandra kungsleden 3 - Vindelfällen" och den fungerar utmärkt som fälthandbok.

Men den dagen huvudverket finns till försäljning kommer jag att jubla. Jag har sökt Grundstens Vandra kungsleden-böcker med ljus och lykta på antikvariat i Sverige i flera års tid nu och hittills endast fått tag i den första - Kebnekaise.
 
eldaniel; sa:
Ett annat fynd är Svenska Toppturer, även den 49kr (adlibris).Det är bara att shoppa!
/Daniel

Nja jag hittar den inte? Bara till ordinarie pris.

Själv köpte jag i år "Adjö herr Muffin" och "Den nya nordiska floran". :) Men det vore kul med någon fjällbok också..
 
Svenska Toppturer ligger under reaböckerna, geografi och resor...Jag fick hem den och Grundtens Vindelfjällen i torsdags. Riktigt härlig vinterläsning!

/Daniel
 
eldaniel; sa:
Svenska Toppturer ligger under reaböckerna, geografi och resor...Jag fick hem den och Grundtens Vindelfjällen i torsdags. Riktigt härlig vinterläsning!

/Daniel

Då hade du tur, för den finns verkligen inte bland adlibris reaböcker! Jag har kollat igenom ett par gånger nu.

Jag säger inte att du ljuger! :)

Det måste ha varit tillfälligt hos adlibris, eller så missförstår vi varandra. Synd att man missade det.

(Korrigera mig gärna!)
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
tinab66 Höstvandring i Vindelfjällen? Fjällvandring 4
berekson Kortare vandring i Vindelfjällen - Norra Fjällnäs-Syter-Hemavan? Fjällvandring 5
oskarlin En annan del av Vindelfjällen Fjällvandring 3
BengtEvertsson Fjällripfjället från Umbukta? Bråttom! Fjällvandring 0
cloud76 Vindelfjällen - turtips Fjällvandring 8
k elias Vindelfjällen - turer från syterstugan m barn Fjällvandring 4
piaea Vandra Vindelfjällen Fjällvandring 9
Grynet_Molvin Mygg 7-16 Augusti, Vindelfjällen vs Nikka-Salto Fjällvandring 11
JohannaXX Tips på fjällvandring och fiske...? Kan Vindelfjällen vara något? Fjällvandring 13
camoscio till och frün vindelfjällen Fjällvandring 1
Medon Frågor angående två specifika vad i Vindelfjällen Fjällvandring 3
pergit Vindelfjällen underskattat! Fjällvandring 8
Keras2006 Buss & Tåg till Vindelfjällen? Fjällvandring 5
Erica2 Hund + mygg i Vindelfjällen Fjällvandring 2
fem September runt Tärnasjön i Vindelfjällen Fjällvandring 0
Tipp Vandra i Vindelfjällen Fjällvandring 3
GustavOh Vindelfjällen v 27 tips/sällskap? Fjällvandring 0
jesper.holst Vindelfjällen samt Abisko Fjällvandring 5
kvasse Vandring i Vindelfjällen Fjällvandring 2
migael Har vindelfjällen försvunnit? Fjällvandring 17
chester Skerbeskalet Vindelfjällen Fjällvandring 4
Rekommendationer för Vindelfjällen ?? Fjällvandring 1
Vindelfjällen Fjällvandring 1

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.