Nu tycker jag ni är petiga, det spelar väl ingen roll var skidorna är placerade ?
Det är ju lika larvigt som med parkeringar för bilar på speciella ställen, var och en som klarat av att ta ett riktigt godkänt körkort begriper väl för tusan var man kan parkera bilen närmast bolaget eller affären man ska handla i, utan en jävla massa pekpinnar från STOREBROR, uppmålade platser med skyltar o hutlösa avgifter på köpet..
Likadant som friluftsledarna säger att man ska va tyst i skiogen så att man inte skrämmer djuren, skitsnack, skogen är ju de enda stället man kan skrika på utan att bli intagen...
Det är bara trams att även bilbesiktningen finns, det begriper väl var o en att ingen kör runt medvetet med en bil med dåliga bromsar tex?
Så här finns det mycket skit som staten o de andra kapitalisterna ska tjäna pengar på, snart kommer det väl en lag på att man inte får inneha en kolgrill...
Ska jag förnedras med ngn slags amnesti då eller ?
Näe, släng skidjävlarna åt helvete där man står, det vill alla, men de förtryckta muttrar ilsket
att " Så var det minsann inte på min tid". och törs inte göra likadant, det är som med att tacka för maten som barnen ska göra, vilket kränkande handling igentligen, gammalmodigt unket 1800 tal stinker det om sånt, usch, usch !
Det finns på varje kvadratmeter mark typer som ska "tala om hur man ska göra", näe, kom ut ur afterskibaren och myla ( gno in fejat med isklumpar) de gamla inskränkta förtryckarna som är emot tingens frihet !
Och föressten trevligt?, man åker väl inte till ett sånt ställe med skidplockepinnhögar för att det är trevligt ?, det är framtiden ni skådar, total anarki o kaos, o de är föräldrarna som vanligt som skapat detta.