Var köpa Koflach Arctis Expedition i Göteborg eller på nätet?

Nu har jag sökt och letat, men kan inte hitta någon som har Koflachs Arctis Expedition.
Kan någon ge tips?
När det gäller nätbutiker har jag redan kollat på Berrabies och Cham3.

Hälsningar
Ingebrigt
 
Tydligen så ligger produktionen av Arctis expedition nere hos Koflach.
Fjellsport hade bara en liten storlek kvar samt en vit Arctis expe-modell som tydligen varit en specialbeställning från en Indisk expedition som blivit inställd som Fjellsport köpt en del av. De känndes rätt OK, men jag vill prova La Sportivas Spantic först. Sen är ju vit färg sådär...
/Ingebrigt
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
seobserver Var finner jag vävband 2 1/8" brett? Butik eller leverantör tack? Butiker och leverantörer 16
fritänkare Var köper jag paraffin & bivax (g1000-vax) billigast? Butiker och leverantörer 7
JohnnyL Gröna kartan, var i Göteborg Butiker och leverantörer 5
Maria Lund Var hittar jag Oakley Surf (ryggsäck)? Butiker och leverantörer 0
ÄventyrsCompaniet då var det sluthandlat på ITAB ...jacka totalhavererade! Butiker och leverantörer 87
zotter Var ligger friluftsbutiken "Go" i Stockholm? Butiker och leverantörer 10
Info Icebreaker kalsonger - webshop var? Butiker och leverantörer 5
prylManne Friluftsbutiker i göteborg? vilka och var? Butiker och leverantörer 10
marelius Nalgene all-terrain bottle - var? Butiker och leverantörer 1
frtmarcus Var kan jag hitta Outdoor Research (OR) produkter? Butiker och leverantörer 8
Busse Var hitta Mountain Hardware Butiker och leverantörer 3
Jeobald Var hitta Viking? Butiker och leverantörer 0
dilbert3000 Var köper jag Deuter - Internationella sajter Butiker och leverantörer 2
vane505 Köpa begagnat Hillebergstält utomlands (inom EU), garanti? Butiker och leverantörer 4
Niklas L Köpa kniv i Stockholm? Butiker och leverantörer 3
langby Fenix Outdoor Group vill köpa amerikanskt friluftsföretag - någon som vet mer? Butiker och leverantörer 3
anna o bella Köpa saker från Island Butiker och leverantörer 6
Mija F Varför är det så svårt att köpa Norrønas jackor? Butiker och leverantörer 11
MickeArv Köpa camping utrusting från tyskland. Butiker och leverantörer 2
vmemam TNF Catalyst 75, vart köpa via webb inom Europa? Butiker och leverantörer 0
Luke Snowwalker Köpa kängor från Tyskland! Butiker och leverantörer 15
hanna02 Köpa kajaker Butiker och leverantörer 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.