Var hitta Mountain Hardware

Jag letar foergaeves efter naagonstanns i Europa (gaerna Sverige) daer man kan koepa en Mountain Hardware Compressor PL woman jacket.

Naagon som har en ide? Skulle helst vilja slippa dyr transport+moms+tull fraan USA.

Vem aer generalagent/distributoer i Sverige? I foeretagsregistret staar det Berg & Hav, men laenken som angavs fungerar inte och de verkar inte finnas paa gula sidorna heller.

I oevrigt har jag bara gott att saega om min egen jacka (inte tjej-modell) som jag koepte i USA i sommras. Vaermer gott paa Island under GT-jackan :)

/BUSSE
 
Jag vet inte om det är till nån hjälp, men jag vet i alla fall att Hägglunds i Luleå säljer Mountain Hardware. Har själv handlat där och tycker de är kanon att göra affär med.
 
Tror inte att Berg & Hav finns kvar.
Mountain Hardware anger Sportkompaniet och Addnature.com som försäljare i Stockholm.
ring och fråga hos någon av dessa! Åtminstone Addnature lär ju inte ha något problem med att skicka saker.
 
Hej igen. Taenkte bara uppdatera min fraaga med hur det loeste sig.

Addnature var snabba att svara paa email, och efter ett samtal kunde de ocksaa faa tag paa jackan fraan England.

Mycket hjaelpsamma, trevliga och fick hem det innan jul. Jag har bara bra saker att saega om dem och handlar gaerna daer igen.

Jackan var foer oevrigt en succee, och flickvaennen aer nu varm och go :)
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
frtmarcus Var kan jag hitta Outdoor Research (OR) produkter? Butiker och leverantörer 8
Jeobald Var hitta Viking? Butiker och leverantörer 0
seobserver Var finner jag vävband 2 1/8" brett? Butik eller leverantör tack? Butiker och leverantörer 16
fritänkare Var köper jag paraffin & bivax (g1000-vax) billigast? Butiker och leverantörer 7
JohnnyL Gröna kartan, var i Göteborg Butiker och leverantörer 5
Maria Lund Var hittar jag Oakley Surf (ryggsäck)? Butiker och leverantörer 0
ÄventyrsCompaniet då var det sluthandlat på ITAB ...jacka totalhavererade! Butiker och leverantörer 87
zotter Var ligger friluftsbutiken "Go" i Stockholm? Butiker och leverantörer 10
Info Icebreaker kalsonger - webshop var? Butiker och leverantörer 5
Ingebrigtl Var köpa Koflach Arctis Expedition i Göteborg eller på nätet? Butiker och leverantörer 3
prylManne Friluftsbutiker i göteborg? vilka och var? Butiker och leverantörer 10
marelius Nalgene all-terrain bottle - var? Butiker och leverantörer 1
dilbert3000 Var köper jag Deuter - Internationella sajter Butiker och leverantörer 2
TROY GARNER Hitta en kul sida Butiker och leverantörer 0
tango Någon som handlat mountain hardwear av annatsvell.com? Butiker och leverantörer 0
mlaax En lyckad reklammation, rekommenderar Mountain Hardwear Butiker och leverantörer 0
Bestard Bestard Mountain Boots Butiker och leverantörer 0
Info Naturkompaniet - Reklamation av Haglöfs Nansen Mountain Pant. Butiker och leverantörer 9

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.