Vandringssällskap

Hej, jag är en tjej 30 år som är jätte sugen på att komma ut och vandra i fjället men känner ingen med samma intresse som jag :(. Var spelar ingen roll för mig, bara jag får vandra. Jag är nybörjare, men är seg och ganska vältränad så det ska inte vara några problem. Jag bor i Malmö området och jag kan veckorna 29 eller 31.

MVH A-K
 
5 dagar i Jämtlandsfjällen

Hej,

Ska också ut på min första fjäll tur på ett bra tag! Nu eller aldrig! Ska vandra Storulvån- Blåhammaren-Sylarna-Helags-Gåsen-Storulvån 30 Juli till 3 Augusti. Planerar att bo på stationerna.

Vi kanske ses...

Stefan
 
Hej!

Jag har lite planer att vandra de veckor du nämner, definitivt vecka 31 iallafall. Min bror brukar vara med men i år har han förhinder så jag tänkte sticka upp själv. Jag hade tänkt vara ute ett par veckor och tittar på områden runt abisko-kebenekaise-sarek-padejelanta med Norge i reservplan (inte så långt att resa).

Jag kan gott tänka mig att göra sällskap med dig och andra som är intresserad nån sträcka. Det var en tråd om detta för någon månad sen där ett gäng i samma situation pratade om att göra sällskap, det var tal om att dela upp i två olika grupper och områden men det verkar ha runnit ut i sanden. Kanske dags att väcka upp den igen :)
 
Tjo

Jag ska vandra ett par veckor (ge eller ta några dagar) tänkte jag nån gång vecka 29,30,31. Gärna då påbörja vandringen senast vecka 30. Hade tänkt mig typ Sarek eller Padjelanta, inte riktigt bestämt, men Keb-området är uteslutet för där var jag i fjol och är sugen på nåt nytt :)

Är 19 år, och skulle väl helst vandra med nån som är under 30 i allafall.

Om någon är intresserad så får ni gärna höra av er!
 
Hej!

Hade du tänkt stugor eller tält? Vecka 29 skulle fungera. Område spelar inte så stor roll vill bara upp nånstans =)
 
Hej Anna-Karin,

Jag är en kille på 31 år, också sugen på att komma iväg en vecka. Det vore trevligt med sällskap. Har funderat kring Sylarna t.ex. men är öppen för det mesta. Tält vill jag nog inte ge mig på (än) utan det får nog bli en stugtur.

/Markus
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
SaraTommy Vandringssällskap ~20aug Fjällvandring 5
myroribrallan Kvinnligt alt mixat vandringssällskap sökes för Västra leden Kebnekaise v.31 Fjällvandring 3
moa_k40 Vandringssällskap i augusti Fjällvandring 2
Linda G Vandringssällskap sökes i juli Jämtlandstriangeln Fjällvandring 0
Fröken Hilleberg Vandringssällskap Sarek Fjällvandring 3
Knallarn Vandringssällskap nu till helgen, Triangeln Fjällvandring 0
Fareskog Vandringssällskap v31, Ritsem / Gränsleden Fjällvandring 0
Sickansmatte Vandringssällskap alt turtips! Fjällvandring 3
JosefinaA Vandringssällskap v31 t.ex. Kungsleden Fjällvandring 3
personnvik Söker vandringssällskap från Abisko 2 eller 3 juli till Nikkaluokta via Mormapasset Fjällvandring 1
Niklas Stockholm Vandringssällskap i Sarek Fjällvandring 0
valtersson Vandringssällskap v 36-37 Kungsleden(Abisko-Nikkaloukta) Fjällvandring 0
Luna111 Vandringssällskap v 33-34 Kungsleden(Abisko-Nikkaloukta) Fjällvandring 10
giFuh Vandringssällskap sökes! Fjällvandring 0
elin.m.johansson Vandringssällskap Jämtlandstriangeln (och runt de krokarna) med kort varsel! Fjällvandring 1
jörgen hellsten Vandringssällskap sökes v36 Fjällvandring 0
Theddy Vandringssällskap sökes Fjällvandring 0
Rombo Vandringssällskap Sulitelma-Sarek Fjällvandring 2
helena.w Vandringssällskap Jotunheimen i sommar? Fjällvandring 5
kjpil Vandringssällskap med toppturer i Sarek 2011 Fjällvandring 14
_Maggan Vandringssällskap sökes: Rapadalen V31 Fjällvandring 0
Enlund88 Vandringssällskap? Fjällvandring 1
efred Vandringssällskap Sarek. Högre tempo Fjällvandring 20
efred Vandringssällskap Sarek. Lugnt tempo Fjällvandring 0
zanna_84 Vandringssällskap sensommar 2010?? Fjällvandring 48
erixon Vandringssällskap sökes Fjällvandring 8
blåsippan5 vandringssällskap i sommar? Fjällvandring 1
thegedd Vandringssällskap...... Fjällvandring 3
alfons9 Vandringssällskap sökes Fjällvandring 13

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.