Vandringssällskap

Hej, jag är en tjej 30 år som är jätte sugen på att komma ut och vandra i fjället men känner ingen med samma intresse som jag :(. Var spelar ingen roll för mig, bara jag får vandra. Jag är nybörjare, men är seg och ganska vältränad så det ska inte vara några problem. Jag bor i Malmö området och jag kan veckorna 29 eller 31.

MVH A-K
 
5 dagar i Jämtlandsfjällen

Hej,

Ska också ut på min första fjäll tur på ett bra tag! Nu eller aldrig! Ska vandra Storulvån- Blåhammaren-Sylarna-Helags-Gåsen-Storulvån 30 Juli till 3 Augusti. Planerar att bo på stationerna.

Vi kanske ses...

Stefan
 
Hej!

Jag har lite planer att vandra de veckor du nämner, definitivt vecka 31 iallafall. Min bror brukar vara med men i år har han förhinder så jag tänkte sticka upp själv. Jag hade tänkt vara ute ett par veckor och tittar på områden runt abisko-kebenekaise-sarek-padejelanta med Norge i reservplan (inte så långt att resa).

Jag kan gott tänka mig att göra sällskap med dig och andra som är intresserad nån sträcka. Det var en tråd om detta för någon månad sen där ett gäng i samma situation pratade om att göra sällskap, det var tal om att dela upp i två olika grupper och områden men det verkar ha runnit ut i sanden. Kanske dags att väcka upp den igen :)
 
Tjo

Jag ska vandra ett par veckor (ge eller ta några dagar) tänkte jag nån gång vecka 29,30,31. Gärna då påbörja vandringen senast vecka 30. Hade tänkt mig typ Sarek eller Padjelanta, inte riktigt bestämt, men Keb-området är uteslutet för där var jag i fjol och är sugen på nåt nytt :)

Är 19 år, och skulle väl helst vandra med nån som är under 30 i allafall.

Om någon är intresserad så får ni gärna höra av er!
 
Hej!

Hade du tänkt stugor eller tält? Vecka 29 skulle fungera. Område spelar inte så stor roll vill bara upp nånstans =)
 
Hej Anna-Karin,