• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vänner i Stockholm

Hej,

Jag är en tjej på 33 år, inflyttad till Stockholm sedan några år tillbaka och tycker det vore kul med fler vänner att träffa både för friluftsliv och även för andra aktiviteter samt bara lära känna för att sitta och prata och umgås.

Jag bor söder om stan, åker gärna ut på dagsutflykter till t ex Tyresta eller Djurgården för att ta en härlig promenad, grilla, ta med picknick. Åker också gärna ut i skärgården, fotar, badar och solar när det är den säsongen.

Utöver friluftsliv så söker jag vänner som vill ses för en bio, en enkel hemmakväll med en bra film, laga mat ihop, testa nya fik och restauranger. Det finns mycket att hitta på men är alltid roligare om man har en bra vän med sig.

Om du känner igen dig, skriv gärna.

Hej,

Jag är också inflyttad till Stockholm sedan några år sedan. Är mycket i naturen främst genom jakt men skulle gärna vilja vandra eller kajaka mer. Jag gillar att resa och har fått mersmak av berg sen Kilimanjaro förra året. Mellan resor och andra aktiviteter så försöker jag träna för att hålla formen. Om intresse finns så tar jag gärna en fika nån dag!

/eric

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips