• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Väninnor i Sthlm

Hej!
Jag är en tjej på 30 år som söker väninnor och/eller träningskompisar i Sthlm.
Jag tycker om att röra på mig, alltifrån att promenera, springa, arobics till att ta en svängom på dansgolvet ;) Jag söker också någon som skulle tycka att det vore kul att testa på att ex paddla kajak eller vandra i fjällen.
Jag är inte på något sätt supertränad utan njuter av att hålla igång kroppen ; )

/ida
 
Jag bor i Liljeholmen och är intresserad av det mesta i motionsväg exv. löpning, klättring, skidåkning (både utför och längd) men även att svänga om på dansgolvet. Är ganska ny i stan och söker också vänner och träningskompisar.

/Lovisa
 
Hej båda!

Hör gärna av er till mig via mejl: ida.2@spray.se.
Vore superkul att höra mer om bla era intressen och så kanske vi kan sy ihop en fika eller start-på-nya-året-promenad?! :)
 
Hej! Vore kul med lite nya bekantskaper som gillar friluftsliv :). Det är ett nytt intresse för mig och mina vänner har inte riktigt fattat tjusningen än :)Har ni fått till er fika än?
/Marie
 
Hej!

Jag sitter lite i samma båt, vill gärna få ny frilufsarkompisar, så som föregående skrev undrar jag oxå om ni har fått till er fika än? Jag bor i västra Stockholm.

Hälsningar Elise
 
Hej!
Verkar inte som dom är aktiva här längre, vi kankse ska starta en ny tråd och leta fler friluftskompisar :)
/Marie
 
Bra idé!

Vore kul o träffa fler friluftsintresserade tjejer i Stockholm!
Blivit någon promenad/fika/paddling än?

Martina
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.