• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Golfkompis i Sthlm

Hej!

Jag bor på Kungsholmen och skulle gärna vilja träffa några andra tjejer som gillar golf! Spelar själv bara på somrarna (Öland) och det vore kul att kunna ta några rundor även när man är i stan. Är inte medlem nånstans här uppe ännu, men funderar på det.
 
Golfkompis

Hej Karin,

Nu börjar det lida mot en lite kyligare höst, men det kan vara fina golfdagar ändå.
Jag vet inte hur bra du är, vilket hcp du ligger på, men jag är helt grön. Jag tog grönt kort på Gotland i somras och försökte spela så mycket som möjligt efter det, innan kortet har jag spelat på "pay and play" banor och nu är jag medlem i Ljugarn GK på Gotland.

Igentligen skulle jag behöva en "mentor" som kan få upp mig på en annan nivå i golfens värld. Låter det fortfarande intressant och så får du gärna höra av dig till mig.

Mvh
Anna
 
Hej Anna,

Ja, nu har det nästan blivit för kallt för att spela känner jag. Så det blir nog till att vänta till i vår.
Jag ligger idag på 20 i hcp, men det är ju inte alltid man spelar på det.... Så mig gör det inget att du är nybörjare, huvudsaken är ju att man kommer ut på banorna & det finns ju rätt många ställen som tar emot 'gröna kortare'!
Men vi kan ju höras av i vår igen så får vi se om vi kan ta en runda nångång.

Hälsningar
Karin
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.