Vad Köpa??

• Trådstartare ake.tjergren@kullen.pitebo.se (Åke Tjerngren)
  • Start datum

ake.tjergren@kullen.pitebo.se (Åke Tjerngren)

Gäst
Hjälp mig, vad är ett normalt pris på några bra grejjer för en nybörjare, har inte klättrat på ett tag, men har bestämt mig för att börja igen. lägg gärna in en url till nån sida där man kan kolla utrustning. Tacksam för svar.

Paketpriser på klätterprylar

Jag kan varmt rekommendera North Star Trading i Malmberget. Dom säljer på postorder från en nätkatalog som du hittar på utrustningssidorna här bredvid. Bra service, snabb leverans, jättesortiment och oslagbara priser (nej, jag har inte provision, men jag har handlat flera gånger och alltid blivit nöjd). Bland annat har dom några urbilliga paketvarianter.

Lycka till!
Björn

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips