Utloggning fungerar inte

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu har jag loggat ut, men kan fortfarande skriva i forumet. Inget problem här hemma men kan ju vara i mer publika miljöer.

Hela 'forums-rutan' ser ut som när jag är inloggad, men i kolumnerna till höger står det 'Logga in' med rutor för användarnamn och lösenord och ännu längre till höger den gula rutan med 'Bli medlem'.

/Pär

clindh

Forumvärd
Testa nu

Vi fick en mix av "cookie domains" när vi migrerade, nu tror jag mig ha få till det.

Gamla cookies i webbläsaren kan dock ligga kvar och spöka. Jag har skrivit en snurra som försöker tömma alla Utsidan-cookies; kör denna om ni fortfarande ser problemet. Rapportera gärna om den löste problemet, då kan jag installera så den körs för alla:
http://www.utsidan.se/clearcookies.php

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Jo, nu verkar det fungera. För min del var det nog inte gamla cookies - jag rensar allt mellan varje omstart av FF - men vad du nu gjorde löste problemet :)

/Pär

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips