Utflykt redan i morgon lördag 29/6

OK, så här är det: Vi är några från förra Utflykten som kommer att köra i morgon lördag från Järna till Tullinge.

Vi samlas Klockan 10:00 vid Järna pendeltågsstation

Lämpligt tåg går från Stockholms central 9:12
och kommer till Södertälje hamn 9:48.
Vid Södertälje hamn byter du till anslutande pendeltåg mot Gnesta.
Det går från Södertälje hamn 9:51.
Du är framme vid Järna 10:00.

Observera att "start" och "mål" är vid två olika stationer så ta inte bilen, åk pendeltåg.

Turen är drygt 4 mil men det finns möjlighet att korta av den på flera ställen om man blir trött.

Jag vet att det är i lite sent att berätta det men häng med alla som har lust.

/Mattias Meldert
070-4291382
 
Tack Mattias för inbjudan men jag kan tyvärr inte. Men det är bra att vi sätter ut datum som vi kan se fram emot. Kolla in Lördagarna i Juli.

Pegeson
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.