• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

UCPA-resor

Hej! Jag funderar på att åka på canyoning med UCPA i frankrike och undrar om det är någon som har gjort det tidigare eller har någon erfarenhet av detta? Det kanske är någon som vill hänga på?

Hanna
 
vill inte va dryg.. men det räcker oftast att man postar samma sak bara en gång.. jag vet inte men jag tror inte man får bättre respons för att man skriver samma sak många gånger..

:)
 
UCPA-resa

Hej Hanna!

Jag har inte själv testat canyoning med UCPA i Frankrike men jag har testat i Rodellar/Sierra de Guara i Spanien och det var häftigt! Rekommenderas varmt! Hör av dig om du vill veta mer.

ammie
 
Nybörjare; sa:
Hej! Jag funderar på att åka på canyoning med UCPA i frankrike och undrar om det är någon som har gjort det tidigare eller har någon erfarenhet av detta? Det kanske är någon som vill hänga på?

Hanna

Var med UCPA och klättrade i Chamonix för ett antal år sedan och bodde då ihop med några grabbar som gjorde en canyon-vecka. Det var helt adrenalinpumpade varje dag de kom tillbaka och tyckte det var hur fräckt som helst. Har ingen egen erfarenhet, men de berättade en massa kul och galna historier om det.
/Tommy
 
Åk!

Har inte ägnat en hel vecka åt canyoning, men var på multisportvecka i Argentiere häromåret (med UCPA). Två dagars canyoning var det, mycket kul! Resten av veckan med via ferrata, klättring och glaciärvandring var också trevlig ska tilläggas.

/Jonas
 
ucpa

åker med ucpa till västindien om en månad i två vecior. ska bli jätekul hoppas jag! jag har också funderat på canyoning, när planerar du att åka?
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
hbc_backlund UCPA Resor Vintern 2010! Reskompis 4
Exanimo UCPA Resor sommaren 2009! Reskompis 30
nilles Resesällskap med UCPA V7 till Serre Chervalier Reskompis 0
apfaktor UCPA V 36 eller 37 Reskompis 0
Ash84 UCPA Katamaran Segling i Giens v. 20 Reskompis 0
Maja_76 UCPA, vandring kring Mont Blanc, Chamonix, augusti 2012 Reskompis 7
Fbr UCPA Alpinism Reskompis 0
nfhakansson UCPA i Mars! Reskompis 1
melon UCPA v.30? Reskompis 5
Nic void UCPA KIteSuft 2011 Reskompis 9
NiklasBr UCPA sommar 2011 Reskompis 33
Nic void UCPA Sommar 2010 Reskompis 6
frökenjöken kiteresa med ucpa elller liknande jul 09 Reskompis 2
epkhnil Sommarens seglingssemester med UCPA! Reskompis 0
resanu ucpa augusti Reskompis 1
fannny Multisport med UCPA Reskompis 2
Adventure-Cilla Snowboard med UCPA Reskompis 0
ic UCPA, segla, vindsurfa eller kita? Reskompis 4
SurfCalle UCPA Vindsurfing Giens Reskompis 0
Maddeleine Golf Ucpa Normandie Reskompis 1
Alptopp Argentiére, UCPA, V 27, Bilresa Reskompis 1
Perfer Serre Chevalier Ski Off Piste v.4 med UCPA Reskompis 0
epkhnil Segla med UCPA Reskompis 1
mo9jan Argentiere v.6 med UCPA. Reskompis 2
pzac UCPA ValDIsere vecka 6 Reskompis 0
Kalle G UCPA-segling St Raphael Reskompis 0
fjllrv små resor stora äventyr! Skåne Danmark. Reskompis 3
adventure_transport Hårt arbetande äventyrare sökes för fordonsburna resor Reskompis 3

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.