• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Hårt arbetande äventyrare sökes för fordonsburna resor

Jag har under sex års tid byggt om en gammal terränglastbil till äventyrsbil. Bilen är användbar i sommar. Resmål som Ukraina, Marocco, Island och Sverige är aktuella för 2007. Mitt mål är att hitta ett antal personer som tycker att detta kan vara intressant och om personkemin stämmer kan vi delta i gemensamma projekt. Bilen bär upp till 8 personer med gott om utrymme för utrustning och förnödenheter.

Det är viktigt att du som är intresserad kan arbeta hårt för att nå ett gemensamt mål. Detta är ingen charter och under expeditioner kan saker hända som är oväntade. Beroende på vart vi åker kommer det bli en del hårt arbete med att bärga bilen och att göra förberedelser för att forcera hinder.

Varje resa kommer att anpassas så gott det går efter gruppens önskemål. Vill en del av gruppen klättra i berg så kan vi andra ta hand om baslägret, till exempel.

För mer info, besök min hemsida: wwww.lowgear.org Som i sommar växlar från att vara en projektsida om min bil till att vara en äventyrssida.

//Janne
 
Hej janne,
Jeg syns det lyder som et super spennende prosjekt du er ved å bikse sammen! -selv om du ikke sier så mye om dine tanker om hvor eller hva turen skal inneholde, men det er kanskje meningen? - uansett er jeg sugen på å høre mer!
Håper at komme ut og reise 3-4(+-)mnd. i 2007, gerne involvert klarttring.

Det er ikke riktig mulig å se så mye på din hjemmeside, -men det er kanskje bare midlertidig?

Venter spent på å hører mer...
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.