• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

kiteresa med ucpa elller liknande jul 09

tjena,

jag har tänkt ta 10-14 dars kiteresa med UCPA innan jul eller över jul. nan som har lust att hänka pa? ucpa bjuder som vanligt pa supernbra resor, all inclusive. prisexempel 15 dar brasilien, 16000 spänn. inkl flyg fran paris.

nybörjar-kitare-som-flyr-julen-iar
 
Det låter riktigt gött!
Misstänker att du bokar genom den franska sidan?
Vad jag förstått kör dom mest nybörjarkurser när det gäller kitesurf? Hade tänkte köra ski offpist med ucpa under nyår men alla grupper utom Argentiére är fulla och där har jag varit tre år på raken :p
Så man kanske ska överväga kitesurf istället även om jag inte är nybörjare eller införskaffa en torrdräkt. Kolla steffo.nu. Det är ett bra surfforum med med mycket konstigt folk ;)
 
tjenamoss,

japp, bor i frankrike, sa jag reser och bokar härifran. off pist i argentiere later inte heller sa dumt, men det klart har du varit där tre ggr kan det ju va roligare att se nat nytt. (det finns ju mkt gött att välja mellan här nere)

har kollat in steffo forumet, dom är riktiga freaks allihop tror jag, ;)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.