Två töser söker vandringskompisar.

Hej! Jag och min kompis är två stycken töser från Umeå i 25-års åldern. Vi har bestämt oss för att göra en fjällvandring i Jämtlandsfjällen i början eller slutet av Augusti. Vi söker likasinnande, andra tjejer som skulle vara intresserade att joina oss.

Då vi har gått tidigare dagsturer har vi vanan inne men vill absolut lära oss mera. Känner du som oss att du önskar att genomföra en vandring och vill höra mera om vart vi tänkt att röra oss.
Tveka inte att höra av dig! :)

Vänliga hälsningar/Pia och Hanna

Mejl: pix.inprogress@gmail.com

Hej,

Kan börja med att säga att jag tillhör inte det efterfrågade könet.

Jag och en kompis kommer vandra i slutet på juli fram till 3 aug i jämtlandsfjällen. Hade varit intressant höra vad ni hade tänkt ta för rutt?

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Två hundar...

Jag och frugan åker upp på fredag till Storulvån och kör ett varv på Jämtlandstriangeln, är ni i krokarna och ser ett par med två hundar kan det hända att det är vi..

Trevlig tur..

//Mikael

Hej! Jag och min kompis är två stycken töser från Umeå i 25-års åldern. Vi har bestämt oss för att göra en fjällvandring i Jämtlandsfjällen i början eller slutet av Augusti. Vi söker likasinnande, andra tjejer som skulle vara intresserade att joina oss.

Då vi har gått tidigare dagsturer har vi vanan inne men vill absolut lära oss mera. Känner du som oss att du önskar att genomföra en vandring och vill höra mera om vart vi tänkt att röra oss.
Tveka inte att höra av dig! :)

Vänliga hälsningar/Pia och Hanna

Mejl: pix.inprogress@gmail.com

Hej, jag och en vän till mig ska vandra jämtlandstriangeln 20-24/8 vilket vi ser fram mot jättemycket!
Om ni betämmer er för att vandra samma tid, HÖR AV ER :D

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips