• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nyinflyttad tös söker likasinnade! (Umeå)

Hej!

Jag heter Pia kort och gott. Är 28 år och nyligen inflyttad från Göteborg till Umeå.
Blivande fotograf till yrket, jag söker andra som är intresserade av foto, eller ska göra en tur med utgångspunkt Umeå. Utöver fotot är jag som sagt intresserad av att vandra, åka skidor, elda, åka skridskor och tälta.

Då jag är nyinflyttad önskar jag att träffa likasinnade som gillar att göra utflykter eller turer, i Umeå eller ta sig till annan ort. Känner du detsamma att du vill hitta på något, och gärna gillar att fota så får du gärna ta kontakt med mig. Eller om ni ska göra en tur någonstans får man gärna höra av sig till mig. Så hakar jag gärna på

Tveka inte, skriv!

Vänligen/ Pia

Hej och välkommen till Umeå!

Jag brukar vara ute på tur ganska ofta och vi har en klubb där jag också är med.

Umeå Bildgrupp, vi brukar träffas en gång i månaden men det blir även spontana utflykter ibland.

http://www.umeabildgrupp.se/index.html

Vi har en Facebookgrupp också

https://www.facebook.com/groups/295680253797551/

Fotografering är ett intressant yrke, själv frilansar jag lite som fotograf och fiskejournalist vid sidan av mitt vanliga jobb. Bland annat skriver jag en hel del i Västerbottenskuriren.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips