Träningskompis inlines i Uddevalla?

Letar efter någon att träna inlines med i Uddevalla.

Brukar åka en sträcka på ca 17km och mitt mål är att försöka hålla ett konstant ganska högt tempo.

Är ingen tävlingsåkare, men vill ändå ha ett tävlingsmoment i min åkning för att få upp tempot, hittar inte alltid en cykel att jaga! :)

Kanske svårt att konstant träna ihop med någon, men att ha någon att mäta sig med vore kul.

Amatör som åker Fitness-Racing!

//Gustav\\

Inlines i Uddevalla

Jag söker också någon att åka med i Uddevalla.
Har hittat rätt så bra åkvägar: Gröngatan - Unda camping - Torp köpcentrum - Lanesundsavfarten.
Älskar att åka men orken är begränsad.

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Kul att någon är intresserad av lite åkning. Tyvärr äger jag inga inlines för tillfället. Reklamerade de som jag hade och har beställt nya, väntar på leverans.

Intressanta åkvägar som du har hittat.
Jag hör av mig när jag är redo att åka igen. Vore i alla fall kul att få testa lite nya åkvägar. :)

//Gustav\\

Hej Gustav. Kul att Du nappade. Har beställt ny skena för 4 x 100. Vi kommer säkert att åka tillsammans framöver ibland!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips