Träningskompis inlines i Uddevalla?

Letar efter någon att träna inlines med i Uddevalla.

Brukar åka en sträcka på ca 17km och mitt mål är att försöka hålla ett konstant ganska högt tempo.

Är ingen tävlingsåkare, men vill ändå ha ett tävlingsmoment i min åkning för att få upp tempot, hittar inte alltid en cykel att jaga! :)

Kanske svårt att konstant träna ihop med någon, men att ha någon att mäta sig med vore kul.

Amatör som åker Fitness-Racing!

//Gustav\\

Inlines i Uddevalla

Jag söker också någon att åka med i Uddevalla.
Har hittat rätt så bra åkvägar: Gröngatan - Unda camping - Torp köpcentrum - Lanesundsavfarten.
Älskar att åka men orken är begränsad.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Kul att någon är intresserad av lite åkning. Tyvärr äger jag inga inlines för tillfället. Reklamerade de som jag hade och har beställt nya, väntar på leverans.

Intressanta åkvägar som du har hittat.
Jag hör av mig när jag är redo att åka igen. Vore i alla fall kul att få testa lite nya åkvägar. :)

//Gustav\\

Hej Gustav. Kul att Du nappade. Har beställt ny skena för 4 x 100. Vi kommer säkert att åka tillsammans framöver ibland!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips