• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Träningskompis i Uppsala sökes! (tjej)

Jag är så less på att träna ensam och söker därför inspirerande (tjej)träningssällskap!

Jobbar dagtid och är intresserad av att träna kvällstid (efter 18) eller helger (då gärna i dagsljus). En rimlig målsättning är väl att köra ett pass i veckan tillsammans?

Jag kör MTB (sommartid) och har nyligen fastnat för löpningen (milen på ca 1 tim, men vill mer än gärna förbättra mig...), åker gärna längd (i den mån det går i denna usla vinterstad), långfärdsskridskor är också kul. Sällskap på Friskis&Svettis (Ekeby) är inte heller helt fel. Öppen för det mesta.

Planerar att köra Lida Loop (double loop, 4 mil) i juni och springa Lidingö Tjejlopp i september. I höstas körde jag mixedklassen i Raid Uppsala (mulitsport) - det var jättekul och jag skulle gärna göra det igen, men då gärna i damklassen. Jag är usel på orientering och det är ett plus om Du kan det...

Hör av Dig om detta låter intressant.

/Helena

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips