• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Träningspartner för Box i Uppsala sökes

Hej!

Jag söker en träningspartner till Friskis & Svettis
KI BOX-pass som är på måndagar och torsdagar kl. 20-21:15!

Jag är 28 år, 174 cm och väger ca. 65 kg. Det är bra om du inte är så väldigt mycket mindre eller större än jag. Jag skulle föredra att träna med en tjej, men om du som kille inte slår på så där superhårt så kan det också funka... :)

Jag kan möjligtvis tänka mig att byta gym om du kanske vill köra på SATS eller annat ställe.

Det viktigaste för mig är att du är motiverad att träna och prioriterar dessa tillfällen. Hör gärna av dig!

li.hedenstrom@bredband.net
 
Har du hittat en träningspartner? Jag skulle gärna träna box, har gjort det tidigare, och vi verkar vara av "samma storlek". Jag har kort på F&S så vill du skulle vi kunna träna ihop nu på måndag t ex.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.