Torr boulder

Var finns torra boulders nu i Nacka Farsta Ågesta med omnejd. Har tyvärr svårt att komma ut och reka själv så jag litar helt på ert omdöme.

Körde i Orminge för två helger sedan. Det var torrt på väggen men en del partier var täckta av is. Generellt tror jag att allt som är öppet och i sydläge är körbart nu.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Lite har jag koll på:

Larsboda är helt perfekt. Farsta Strand fortfarande för mycket snö på urtoppningarna.

Om du orkar flytta på dig lite är Ålsten helt torrt också. Dåligt stick när vi var där sist och blåser det över vattnet blir det bisarrt kallt efter som nästan allt ligger i skugga och exponerat.

Kolis för mycket snö fortfarande.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips