clindh; sa:Jag orkar inte gå in i diskussion om varför det inte går att driva en sådan här sajt gratis i längden, den har vi haft förr och jag tror ändå inte Dan ändrar uppfattning![]()
Säg inte det, jag betalade ju till slut, eller hur.
mvh Christian
clindh; sa:Jag orkar inte gå in i diskussion om varför det inte går att driva en sådan här sajt gratis i längden, den har vi haft förr och jag tror ändå inte Dan ändrar uppfattning![]()
FJS90/91; sa:carvingkimbo; sa:Jag skulle vilja se Patric med påse på huvudet!
Duger inte sombreron som jag har på mig på bilden i min profil?
![]()
Freddan75; sa:Vem ar hycklare?
Freddan75; sa:Hycklar jag for att jag utnyttjar de sidor som ar gratis, samtidigt som jag forsvarar ratten att ta betalt for klubbsidorna?
Tar de betalt for att lata folk skriva i forumen? Har jag anvant nagon funktion som var avsedd att kosta anvandaren pengar? Svar NEJ!
Vad ar det som ar svart att forsta?
FJS90/91; sa:Freddan75; sa:Hycklar jag for att jag utnyttjar de sidor som ar gratis, samtidigt som jag forsvarar ratten att ta betalt for klubbsidorna?
Tar de betalt for att lata folk skriva i forumen? Har jag anvant nagon funktion som var avsedd att kosta anvandaren pengar? Svar NEJ!
Vad ar det som ar svart att forsta?
Men varför känner du dig så träffad då?
clindh; sa:Jag tar tillbaks det där om nobelpriset...
Det är förståss inte de där extra funktionerna man får som Klubb-medlem kostar oss pengar och som måste kompensera ekonomiskt. De är morot för att fler skall gå med i Klubb, vilket vi behöver för att slippa begränsa tillgången till sajten eller lusa ner den helt med reklam. Alla besökare kostar pengar, Klubb-medlemmar och annonsörer betalar för kalaset.
Vill man nu prompt inte betala för något på nätet kan man gå med i Rädda Barnen istället via bannern vid sidan här, så får vi en liten slant också.
FJS90/91; sa:haha... Det mest spännande är ju alla hycklare som tycker att det e skitbra att betala men inte gör det!!
//Skitfiske på er!!