Ta med sig pjäxor.

Jag undrar om någon har ett bra förslag på någon trevlig pjäxtransportväska som går att ha som handbaggage på flyget.

Nått som är lite mera uttänkt än standard 4-kantig väska med ett fack. Skulle gärna ha nått som pjäxorna var i en del och att det fanns en del för grejor.

Någon ide?
 
Storleken??

Tänk på att du inte får ha med dig hur stor väska som helst som handbagage. Kan inte måtten såhär i huvudet men vet att det inte är så stort.

Vet bara att när jag proppat min 35 litersrygga full så gick den precis in i flygbolagets lilla testlåda där handbagaget ska få plats. Nöjd med detta trodde jag att jag skulle få ta med den som handbagage, men då tvingade tanten i disken mig att väga den och den var såklart för tung. Så jag tvingades checka in den.

Kolla med flygbolaget, och skaffa väska utifrån deras regler så går det nog bra.
 
Re: Storleken??

saittam; sa:
Tänk på att du inte får ha med dig hur stor väska som helst som handbagage. Kan inte måtten såhär i huvudet men vet att det inte är så stort.

Vet bara att när jag proppat min 35 litersrygga full så gick den precis in i flygbolagets lilla testlåda där handbagaget ska få plats. Nöjd med detta trodde jag att jag skulle få ta med den som handbagage, men då tvingade tanten i disken mig att väga den och den var såklart för tung. Så jag tvingades checka in den.

Kolla med flygbolaget, och skaffa väska utifrån deras regler så går det nog bra.

Sant. därför jag efterfrågade en väska som passade in på måtten och ändå var smidig. någon typ av fyrkantig väska med ett extra fack vore ju trevligt. :)

Får väl helt enkelt sy en själv ;)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.