Svensk handbok till Garmin 60 Cx

Hjälp.. Är det ngn som vet hur jag kan få tag i en handbok på svenska för en Garmin 60 Cx??
Det är importerad från USA.. Garmin i sverige (sportmanship) säljer inte till kunder som köpt från utlandet, endast svenkt kvitto accepteras.:(
Är det ngn som har den som ptf-fil eller liknande, så får ni gärna skicka den till mig.. eller om ngn vill/kan kopiera från handboken och skicka per post...
Jag börjar närma mig 50.. Min skol-engelska räcker inte till..

/ Hasse

De som köpt från USA sitter med samma "problem" som du och de som köpt (dyrare) från Sverige anser nog inte att dom ska behöva bidra i ett sånt här fall...Därav (misstänker jag) inga svar om hjälp?
Men om du tydligt skriver att du gärna betalar för besväret kanske nån nappar...? ;-)

P.s Äger själv en USA 60CSx (om nu nån undrade)

[Ändrat av Kincop 2007-01-20 kl 20:24]

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Visst Kincop och alla andra.. Det framgick inte i mitt tidare inlägg.. Men självklart är jag villig att betala om ngn kan hjälpa mig med en svensk handbok (kopierad/pdf-fil) till min Garmin GPSmap 6Cx..

Tacksam om ngn kunde hjälpa mig..

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips