Suunto Vector

Någon som äger en Suunto Vector och kan dela med sig av erfarenheter!?!? Funderar på att köpa en sådan...

Jag är helnöjd med min. Använder den i vått och torrt och den funkgerar utan problem.

Tyvärr pallade den inte för klinkersgolvet i duschen...glaset sprack men det är fixat och nu tickar den på igen.

Funktionerna är jag väldigt nöjd med och har stor nytta av dom när jag tränar eller är ute på andra strapatser.
Barometer, kompass, höjdmätare med logg och lite andra basic-funktioner.

Köp den! ;)

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Oxå helnöjd med min gamla vector. Har alla funktioner man behöver och är relativt slittålig.

Dessutom brukar man kunna hitta dom till schyssta priser om man vill köpa begagnat...

Köp!

//Calle

funkar prima.

Som övriga skrivit så är vector en superb klocka. har haft min i många år nu och jag måste erkänna att den hållit ihop bra. armbandet är riktigt bra för att vara ett i plast och glaset håller riktigt bra.

funktionerna är välfungerande om man bortser från termometern.

så köp.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips