Sportlov vecka 8

Jag har ett underbart lov som närmar sig med stormsteg och funderar nu på kul aktiviteter. Helgen 15-17/2 ska jag ut och vandra men från tisdagen den 19/2 är det tomt i kalendern. Någon som ska hitta på, eller är sugen på att hitta på, något kul? Om vintern nu kunde ta o komma så kanske en tur till någon snötäckt backe skulle kunna funka..... Eller kom med ett förslag =)! Vill komma ifrån stan, se vidder, känna väder.

Sugen?
/Johanna

Hej!
Jag är ledig då oxå är alltid intresserad av att hitta på grejor,har du förslag,,öppen för det mesta..

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Vilken underbar dag det varit idag! Sitter just nu o funderar på att ta tåget till Keb... STF har ett ok paketpris med tåg.... Annars lockar just lite snö, skidor, afterski osv... Själv, vad vill du?

/Johanna

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips