• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Sportklättring utomhus Stockholm från augusti

Hej,

jag flyttar till Sthlm i augusti och kommer att bo ett år i Högdalen.
Jag känner inga klättrare i Stockholm och är därför peppad på att hitta någon/några så snabbt som möjligt för att upptäcka alla fina klippor som finns!

Jag bor än så länge i Göteborg och klättrar upp till 7a! Samma grad för både sport och boulder, dock ingen tradklättring...
Jag är inte så intresserad av inneklättringen utan kör helst ute så fort vädret tillåter!

Hej Anders,
Jag heter Rebecka och söker klätterkompisar till en vän till mig från Guatemala från och med nu fram till början av November och sedan till mig själv också (har precis fått barn så kan inte klättra på några veckor).
Min vän, Rafa, bor normalt i Guatemala och har klättrat där en massa år och klättrar nog runt samma nivå som dig, han är främst en sportklättrare samt boulder, har dock ingen bil utan vi rör oss bara kommunalt. Har rep och 10 quickdraws, hör gärna av dig om intressant, jag kan hittas på facebook som rebecka.gullberg9.
Ha det bra!
Rebecka

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips