• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Söker klätterkompis i Stockholm

Hej,

Jag söker någon/några att klättra med I Stockholm utomhus. Jag klättrade i Storbritannien för ca 2 år, men sista år har jag klättrat inte alls.

Klätterupplevelsen:
Topprep upp till 7b
Lead upp till 6c
Bouldering upp till 7a+

Jag kan klättra 1-2 gånger i veckan att börja med.

/Alex

Just in case i didn't get it right in swedish.

I'm looking for someone to climb with outdoors in Stockholm area. I have been climbing in Uk for about 2 years, but have not climbed much last year.

My top grades used to be 7b, 6c (6c+), 7a+ for top rope, leading and bouldering.

I can climb 1-2 times a week to start with.

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Söker också klättersällskap.

Hej,

Jag söker också klättersällskap.

Jag har klättrat lite under 2 år till och från inomhus (topprep) med ett par enklare äventyr ute, både på klippa och is. Jag är nybörjare men vill klättra mer, framförallt ute.

Jag planerar att gå kurs för rött kort så snart som möjligt.

Jag söker trevligt sällskap som vill klättra runt Stockholm till vardags och kanske nån weekendtrip när det passar.

@Alex: Om du inte letar efter någon mer avancerad träffas jag gärna i nån klätterhall när det passar dig.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips