Snöskorna bar mig utåt

En liten promenad i den nära naturen med kameran med som det självklara sällskapet.
Vill slå ett slag för dom nära äventyren

Bilagor

• 1-1-10.jpg
    1-1-10.jpg
    2.5 MB · Visningar: 210
  • 1-1-68.jpg
    1-1-68.jpg
    654.9 KB · Visningar: 189
  • DSC08764.jpg
    DSC08764.jpg
    1.8 MB · Visningar: 204
Jag håller med! Nära äventyr och äventyr istället för zoom-möten. Bifogar bild från bokklubben förra veckan i ett vindskydd i en skogsdunge mitt i bland 1,5-planshus från 70-talet. Vi brassade kantarellrisotto på Muurikka. Och en bild från igår, gulasch i regn med ledarkollegor i Lufsargruppen, terminsplanering utan ungarna men med en massa alternativplaner beroende på hur pandemieländet utvecklar sig

Bilagor

• 50829957828_cbde1b234b_w.jpg
    50829957828_cbde1b234b_w.jpg
    42.3 KB · Visningar: 177
  • 50855465377_87b24e4352_w.jpg
    50855465377_87b24e4352_w.jpg
    28.3 KB · Visningar: 199

Lästips

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Jag håller med! Nära äventyr och äventyr istället för zoom-möten. Bifogar bild från bokklubben förra veckan i ett vindskydd i en skogsdunge mitt i bland 1,5-planshus från 70-talet. Vi brassade kantarellrisotto på Muurikka. Och en bild från igår, gulasch i regn med ledarkollegor i Lufsargruppen, terminsplanering utan ungarna men med en massa alternativplaner beroende på hur pandemieländet utvecklar sig

Berikad tillvaro :)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips