Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har en 76S och undrar om någon har tips på någon folie att skydda displayen med. Har provat med två olika fabrikat kartfolie men tycker det blir lite suddigt
Personligen tycker jag att vid normal anv. så klarar man sig gott utan skydd (på skärmen förståss ) har aldrig använt något displayskydd på vara sig PDA, GPS mobiltel. mm och har klarat mig bra utan repor o dyl. Men man kan ju inte kasta ner grejorna i verktygslådan förståss
Däremot har jag sett att skyddsfodral kan orsaka nötning på displayen
/Runar
Har en eMap som jag klistrar vanlig genomskinlig packtejp 50 mm ovanpå. Jättebra skydd som inte grumlas alls. kan dock vara svår att få på utan bubblor, men den är så billig (20 kr för 100 m?) så man har råd att pröva några gånger tills man är nöjd.
Att säga farväl till ett landskap
Ibland slår det mig när jag betraktar ett fotografi: det är som att titta in i en spegel. Man söker inte bara ...
2 kommentarer
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
1 kommentar
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer