Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan. Om du inte vill slå av annons­blockering kan du istället stödja oss genom att teckna ett Plusmedlemskap - då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!

Segla till Söderhavet

Hej Micke meck, blir otroligt nyfiken på vem du är? vad du jobbar med? hur kommer det sig att du gör som du gör? så skriv gärna och berätta lite om dig, om du har lust givetvis:) härlig livsstil du har!
Mvh Rickard

drömresa!

Hej!

Jag heter Erland, 24 år, och har i många år gått och drömt om den resa du just gör!

Jag satt precis och googlade på hur man kan gasta på en sådan resa som du gör och vill mer än allt gasta på, så långt som möjligt men går bra med kortare sträckor med.

Jag är redo att segla iväg närsomhelst, helst efter vecka 12 (slutet av mars 2010), men kan lätt ändra på det om jag får en chans att följa med!

Jag har ingen erfarenhet av längre seglingar än åland-skärgården, men jag är seglingslärare på somrarna och har seglat hela mitt liv.

Misstänker att ni är ute på havet nu, men om du behöver en gast någon etapp så skriv eller skicka ett mejl till erland_karlson@hotmail.com.

Skickar gärna mer info om mig vid intresse.
Så nu följer jag sidan och hoppas på det bästa!

Mvh
Erland karlson

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips