Sandaler på nätet

Är det någon som vet någon bra och billig leverantör av sandaler typ Teva. Får gärna ligga på nätet. Är nämligen i skriande behov av ett par, då mina gamla gett upp...

//Josef

Sandaler

Det finns nog en viss risk att jag verkar sponsrad eftersom jag ständigt lovsjunger samma firma, men... det är smällar man får ta. Eller? (Hör ni det nu, grabbarna i Malmberget, ge ej en fet rabatt på nästa beställning!) Jo, på http://www.northstar.se har dom sandaler av märke Triop för 185:- som går på sin andra säsong på mina 44:eek:r. Dom har samma grundtanke som Teva, verkar något enklare och mycket lättare. Innersulorna är rätt platta och inte så ortopediska, men funkar helt OK för mej. Slitstyrkan är enorm, hade dem dagligen ifjol och det syns knappt. Du får väl tre par Triop för priset av ett par Teva...

MVH Björn

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
PS....................................DS

Måste förtydliga så du hittar dem: De ligger undanstoppade under rubriken friktionsskor på klätterprylar av nån anledning. Förresten är de bra till våta aktiviteter, det finns inget som drar åt sej väta.

Björn igen

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips