Hej alla!
Min bror och jag ska i mitten på juli vandra Kungsleden från Saltoluokta till Kvikkjokk. Vi är nyfikna på om någon redan har gått denna tur och hur blött och lerigt det är efter vintern? Såg på STFs sida att vissa sträckor består av myrar etc.
Mvh
Louise