Ryggsäckar!

Hej!
Jag har ganska nyligen fått ett nytt intresse, FRI-LUFT-LIV! Har skaffat kängor, kök o lite mer och nu är det dags för ryggsäck. Har fått mig lite information från olika säljare och står nu inför ett besluts problem. Deuter 75+10L verkar som ett fint alternativ men jag vill ha mer kött på benen innan jag lägger ut dom 2500 kronorna. Tacksam om någon skulle kunna komma med inlägg om just denna ryggsäck eller om det finns andra säckar som rekommenderas. Priset ligger runt 2000 klassen.
Ha det bra o tack på förhand!
MVH Jonathan
 
Ryggsäckar för DIN rygg

Tjena!
När du talar om en ryggsäck i e
den prisklassen så kan jag bara ge dig ett råd och det är väldigt enkelt. "du ska trivas med den" den ska vara skön, tänk på spännremmar som kan irritera bärbältets passform vid full last. Det finns massor med bra ryggor i den prisklassen. Jag vet inget om just den ryggan men vet att "deuter" gör bra ryggor annars.
Mvh olof
 
tackar för det!!
Jag tror jag går och köper den då, den sitter skönt och ser enkel och rejäl ut.
Jag tycker det är märkligt att den inte finns bland naturkompaniets sortiment dock. Jag finner den bara hos Tierra butikerna.
Det skulle vara hjälpande om det fanns någon med erfarenhet av den här ryggsäcken som kunde komma med lite fakta mm.
hej så länge!
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.