riksgränsen till ritsem

hej där!
I år kommer jag att vandra från riksgränsen till ritsem i början av augusti.finns det något ställe där man kan övernatta vid riksgränsen enligt stf har man ingen vandrahem där? tips? Tack.
 
Prova Katterjåkk

Hej!

Logimöjligheter finns förstås ändå i Riksgränsen, men det är kanske lite väl dyrt.

Katterjåkk, 2 km öster om Riksgränsen, har ett enklare alternativ. Det är också bättre att utgå därifrån om man skall söderut. Tele 0980-43108.
http://www.frilufts.se/kiruna/boendet.htm


På norska sidan vid Katterat, som också är en bra utgångspunkt, finns också möjlighet. Se denna länk:
http://katterat.no/

Lycka till på din tur
Mvh Bert
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.