• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Repklätterkompis på Verket i Sickla

Tjena!
Jag är 27 jordsnurr gammal och letar efter någon kul typ att repklättra med på verket i sickla. Klättrar både led och topp. Har inte tagit rött kort än dock men ska.... :)
Har haft ett långt uppehåll och klättrar just nu mest 6a och runt omkring det.

Vill klättra regelbundet ett par gånger i veckan, dagtid kan funka ibland men kvällar är bäst! Gärna mellan kl 19-22 ungefär eftersom det är lite mindre folk då, men jag är ganska flexibel!

Vi ses :)

//Eveline

Senast ändrad:
Kul att någon vill klättra på Verket i Sickla. De flesta verkar annars hålla till på Telefonplan. Jag försöker vara på Verket tisdag och torsdag kvällar dock lite tidigare än dina tider (från c.a 17.30). Visst kan det vara lite trångt ibland då, men det brukar alltid gå att hitta någon led i den svårighetsgrad man vill klättra. Ibland har jag klätterkompisar med mig men udda eller jämt spelar ju ingen roll så välkommen att haka på.
Jag hörde nyss att Verket planerar att dela ut armband till "klättrande singlar som söker replagskompis". Ett jättebra initiativ om man kommer dit själv och inte endast vill bouldra eller köra på autobelaylederna.

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips