Rävholmsträffen 2009

Tänkte bara passa på att tacka alla som var på Rävholmen i helgen och gjorde det till en trevlig träff. Trevligt sällskap, god mat(!) och mycket bättre väder än vad jag hade trott innan jag paddlade ut (någon undrade var jag hade varit så jag antar att solen tog). Jag misstänker att vi inte slog något rekord med antalet deltagare men vi var lagom många för att få skydd bakom klippan ;-)

Nu var det så att jag var lite lat när det gäller fotograferandet och hoppas nu att det kanske finns lite bilder bland deltagarna som man kunde ta del av. Alltid kul med lite mer än bara minnen när man haft det trevligt.
 
Tack själv. Jag ett litet gäng bilder. Jag har inte tittat på dem dock, de kan ju vara rimlgt bra om man har tur... Fixa över en mailadress till mig så skall jag döda din inkorg! :)
 
Ni får gärna lägga bilderna på Picasa eller annan bildtjänst (som inte kräver inloggning som Facebook) så en annan också får kika! :)
 
Jaaaaa....
Lite bilder vore kul att se. Konstigt nog var det bara kameran jag glömde i min 5-minuters panikpackning.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.