Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag hoppas någon arkivtjänst har lyckats arkivera forumet, jag försökte lite på archive.org men det verkar vara få trådar som är arkiverade ordentligt, I alla fall från 2019, jag kunde bara läsa en tråd av cirka 10 som jag testade.
Jo det var ju märkligt att den ens återuppstod från vilan?....tidningen kanske tänkte på lite gratis reklam? Man såg ju under tiden var uppe att det fanns inget intresse utan det var bara dom få närmast sörjande som var inne....nåja R.I.P på nätets kyrkogård och där behöver forumet inte vara ensam för den är nästan proppfull med saker som hamnat där genom åren.
Jo det var ju märkligt att den ens återuppstod från vilan?....tidningen kanske tänkte på lite gratis reklam? Man såg ju under tiden var uppe att det fanns inget intresse utan det var bara dom få närmast sörjande som var inne....nåja R.I.P på nätets kyrkogård och där behöver forumet inte vara ensam för den är nästan proppfull med saker som hamnat där genom åren.
Ja visst var det det!
Intresset har varit lågt under dom 4 år som jag var medlem och det försvann någon medlem varje år som övergick till Fiskesnack. Vi får se hur länge FS håller sig över vattenbrynet, för där är det mindre med aktivitet också sedan jag reggade mig samtidigt som Sportfiskeforum.
Vi har sociala medier FB, twitter, m. fl att tacka för den här utvecklingen.
Jo det var även en märklig uppstart? ingen koll på forummet utan dom släppte det vind för våg från första början och mest troligt användes forummet av mindre seriösa personer. Tidningen uppmärksamma kanske detta till slut och fick panik stänga forummet? Nåja skit i det nu är det bara och vänta på att tidningen även läggs ner för jag tror det är ingen lysande affär och driva en fisketidning idag heller?
Jo det var även en märklig uppstart? ingen koll på forummet utan dom släppte det vind för våg från första början och mest troligt användes forummet av mindre seriösa personer. Tidningen uppmärksamma kanske detta till slut och fick panik stänga forummet? Nåja skit i det nu är det bara och vänta på att tidningen även läggs ner för jag tror det är ingen lysande affär och driva en fisketidning idag heller?
jo och sedan blev det bara värre och värre ingen som styrde upp forummet. Skulle ha behövt många som höll ett vakande öga på forummet som i den gamla goda tiden. Fortfarande förstår jag inte varför dom öppnade forumet som hade sovit i många år.?????
jo och sedan blev det bara värre och värre ingen som styrde upp forummet. Skulle ha behövt många som höll ett vakande öga på forummet som i den gamla goda tiden. Fortfarande förstår jag inte varför dom öppnade forumet som hade sovit i många år.?????
Att säga farväl till ett landskap
Ibland slår det mig när jag betraktar ett fotografi: det är som att titta in i en spegel. Man söker inte bara ...
2 kommentarer
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
1 kommentar
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer
Jag gjorde min första vintertur på 10 år genom Sareks södra gränstrakter mellan den 27:e mars och 5:e april. Den var tänkt att gå genom Änok, ...
5 kommentarer
Kan du verkligen se en elftedel av Sverige från Kebnekaise? Det låter imponerande – men är det sant? Jag testade påståendet, från svenska fjäll till ...