Program till Palm Vx

Har en Palm Vx liggandes som jag tänte koppla till GPSen (etrex vista). Har kommit fram till att man kan använda orginalkablarna som medföljde gpsen och palmen och sedan koppla ihop dem med en vanlig nollmodemkabel.,

Hur som helst så tänkte jag höra om det är någon som känner till något bra freeware program som jag kan använda på palmen., Fugawi verkar bra., Den senaste versionen stödjer tydligen PALM., Men man måste köpa något extra program (själv programmet som man har på palmen) och jag känner inte för att lägga ut mer pengar.,

Någon som har något bra tips?

Tänkte koppla ihop dem när jag ska ut på sjön och upp i fjällen eftersom kartorna som man kan trycka in i vistan inte täcker dessa områden., Har inte sett något ännu i alla fall så jag tänkte något program som kan plocka bsb för att sedan antagligen convertera dem och sedan kunna läsa dem på palmen.,

Hittar jag något bra program så köper jag direkt en "riktig" kabel om jag är nöjd.,

Mvh
Anders

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips