Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
I Watski-katalogen 2001 finns en Silva Windwatch vindmätare för 998:-. Exakt samma kostar på Clas Ohlson 695:-, dvs den på Watski är ca 50% dyrare! Även på Alba Windwatch är prisskillnaden stor (1698 mot 1295. Undrar varför denna enorma prisskillnad på Silva-produkter!?
tror inte det är nått speciellt med märket Silva...däremot anser jag Watski vara en dyr butk, medan Claes Ohlson verkar ha mindre marginaler och är därmed billig på det mesta. Jämför andra produkter butikerna har gemensamt, finns väl inte så många i.o.f.s. /Ola
[Ändrat av dexecupen 2001-08-04 kl 19:10]
Upptäckte också detta för ett tag sedan...
Det känns konstigt att det ska skilja så mycket men Claes Olsson håller bra priser. Det gäller dock att veta lite vad man köper men märkes produkter typ Silva Bahco mm är ju det samma så där bör man absolut jämföra priserna och kanske kunna tjäna en slant. Men det är ju inte stället man tänker på direkt vad gäller tex vindmätare. Bra att du upplyser oss andra när du hittar bättre priser!!!
Här har du mitt tidigare inlägg...
Jag gjorde min första vintertur på 10 år genom Sareks södra gränstrakter mellan den 27:e mars och 5:e april. Den var tänkt att gå genom Änok, ...
3 kommentarer
Kan du verkligen se en elftedel av Sverige från Kebnekaise? Det låter imponerande – men är det sant? Jag testade påståendet, från svenska fjäll till ...
Näst sista etappen! Mer om det snart. Men först ngt om ngt som ligger varje turåkare varmt om hjärtat: mat!
På de flesta depåstopp har det funnits ...
1 kommentar
Det handlar inte bara om lättare utrustning; det handlar om att välja det som verkligen betyder något för ditt äventyr, sortera bort saker som inte ...
1 kommentar